loading...
کلبه وحشت
هومن رحیمیان بازدید : 62 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (6)

نیواورلئان
قبرستان Lafayette در نیواورلئان با گورهایی که بالای زمین قرار دارد صحنه ای برای «مصاحبه با خون آشام» بود.
در شهری که پایین تر از سطح دریا قرار گرفته هیچ زمینی برای دفن مرده ها وجود ندارد، پس در نیواورلئان قبرستان ها شامل مجموعه ای از گورها در بالای زمین هستند، یک چیز تازه ترسناک که توریست های زیادی را جذب این قبرستان های گوتیک می کند. راهنماهای محلی که نگران خرابی و تعمیرات هستند داوطلبانه زمان خود را به دو تور قدیمی ترین قبرستان های نیواورلئان Lafayette و قبرستان سنت لوئیز اختصاص داده اند. جایی که شما «ملکه وودو»  را خواهید دید. درآمد حاصله هم برای حفظ و نگهداری قبرستان ها اختصاص داده می شود.


لندن
قبرستان Highgate در لندن  محل ساخت تعداد زیادی از فیلم های ترسناک بوده است.
دامنه های مشرف به لندن، یک گذرگاه طاقدار دوره ویکتوریایی با ابهت با بوته زارهایی که به یک تونل سنگی منتهی می شود با یک سری سرداب پوشیده شده ، تاریکی عاقبت راه می دهد به گنبدهای روشن از نور خورشید که از چوب سدر 300 ساله بریده شده اند.
 خیلی آسان است که ببینید چرا این قدیمی ترین بخش قبرستان Highgate در فیلم  های ترسناک زیادی مثل مزه خون دراکولا و فراتز از قبر استفاده شده است و اینها تنها از طریق تورها در دسترس است، یک جای پرپیچ از سنگ قبرهای فرسوده که با گیاهان سبز انبوه پوشیده شده و با مجسمه های خیلی بزرگ تزئین شده از یک پیانو در اندازه طبیعی تراشیده شده از سنگ بالای قبر یک موزیسین تا یک مجسمه غول پیکر از کارل مارکس که مزین کننده اقامت گاه ابدی اوست.


آرلینگتون
یکی از بخش های قبرستان ملی آرلینگتون در D.C که بیشتر از همه بیننده دارد مکانی است که بیشتر از هر بخشی جن زده هم می باشد.
اگرچه توریست های زیادی روزانه در D.C برای گرفتن عکس های سریع در مقبره قبرستان ملی آرلینگتون افراد ناشناس و قطعه خانواده کندی از روی رود پوتوماک می گذرند، تعداد کمی از افراد هم خطر کرده و از اتوبوس های تورها دور شده تا قبرهای  300.000از مردم دیگر که آنجا دفن شده اند را کشف کنند. 
پس کفش های پیاده روی تان را بردارید (کیف پول لازم نیست) و به تور پیاده روی1.5 مایلی مجانی DC بپیوندید چون این تور بازدید کننده ها را به نقاط کمتر دیده شده به درون زمین های پهناور مخصوص دفن کردن می برد. مثل قطعه ای از قبرستان که یک بار منزلگاه یک روستا از اسیران freed و یادبودی برای سربازان متفقین بوده است.


روم
این قبرستان در روم به نظر می رسد که بیننده ها را جادو می کند. Percy Bysshe Shelley چنان مجذوب این زیبایی ترسناک شده بود که قابلیت های این  مکان را در شعر و شاعری می ستود و بعدها خودش هم در اینجا آرمید.
تیغه ای بین یک هرم 2000 ساله بلند که یک شخص عالی رتبه رومی در آن دفن شده و یک قسمت باقی مانده  از بنای آجری به طول 12 مایل برای محافظت از روم باستان ساخته خواهد شد. این قبرستان غیر کاتولیکی یک آبادی آرام در میان این شهر بزرگ مدرن محسوب می شود.
یکی از دلفریب ترین بخش های شهری ایتالیا، درختان سرو قبرستان، مجسمه های شاعرانه، و تزئیناتی به شکل مرغزارها Percy Bysshe Shelley را تحت تاثیر قرار داد تا بنویسد «اینجا انسان را تا دم مرگ عاشق می سازد، طوری که فکر می کند باید در چنین مکان دلنشینی دفن شود» Shelley به آرزویش رسید و قبرش مثل یک زیارتگاه برای نویسنده هایی شد که تعداد زیادی از آنها که مثل Shelley افسون شده بودند اینجا را انتخاب کردند که بعد مرگ آرام بگیرند. تورهای انگیسی زبان قبرستان شما را مطمئن می سازند که نام های جسورانه را از دست ندهید و- هرگاه مفتون زیبایی اینجا شدید- بله هنوز امکان دفن شدن در اینجا وجود دارد.


ادینبورگ، اسکاتلند
دو ساختمان در این قبرستان ادینبورگ به دلیل وفور غریبی از شبح های ارواح گونه بسته شد.
هزاران قبر مربوط به قرن 17 با مجسمه های ترسناک اسکلتی آراسته شده اند و این غول ها Greyfriars Kirkyard ادینبورگ را یکی از جن زده ترین قبرستان های جهان کرده است. درحالیکه یک گردش در اطراف این محل ترسناک به اندازه کافی لرزه بر تن آدم می اندازد، نقشه واقعی Greyfriars بر دو ساختمان در این محل تاکید دارد:  زندانی که بیش از 1000 نفر از اعضای جنبش مذهبی Covenanter سال 1679 در آن محبوس بودند و مقبره همجواری که جورج مکنزی خونخوار شکنجه هایش را در آنجا انجام می داده و خودش در آنجا دفن شده است. مسئولان محلی در دهه 90 بعد از یک موج نشانه فراطبیعی که مردم زیادی را می ترساند هر دو ساختمان را قفل کردند، اما نویسنده محلی جان آندرو هندرسون مجاز بود تورهایی را به این دو مکان ببرد، جاییکه صدها بیننده وقتی با مکنزی خبیث مواجه می شدند ناسزا می گفتند.


قاهره 
افرادی که جدیدا به قاهره می ایند از وجود زندگی درمیان مردگان در این شهری که در میان قبرستان واقع شده متعجب می شوند.
مصری ها می دانند که چهار مایل مربع از زمین اطراف قبرستان al-Qarafa برای زندگی جمعیت زیاد قاهره بسط داده شده است، اما از نظر صدها نفر از هزاران نفر مردم محلی چیزی فراتر وجود دارد. تعدا زیادی از شهروندان فقیر این شهر دقیقا درون این قبرستان 1300 ساله زندگی می کنند، خانه، مغازه و حتی مدرسه هایی نزدیک و درون این آرامگاه بزرگ ساخته اند با سنگ قبرهایی که به عنوان تزئینات اینجا به کار می روند.
مقامات محلی اخیرا از ترویج کردن این محل به عنوان محلی توریستی می ترسند و به گروه های بزرگ و اتوبوس اجازه داخل شدن نمی دهند، اما هنوز امکان بازدید از طریق گروه های انحرافی Casual Cairo  وجود دارد، گروهی که در یکبار رفت و آمد بیش از سه نفر را بدانجا نمی برند. اما شاید زمان دیدن این منطقه به پایان رسیده باشد، چراکه دولت مصر در برنامه ریزی برای خراب کردن قبرستان و منتقل کردن مردم آنجا به محلی دیگر است و قرار است این قبرستان تبدیل به پارک عمومی شود.


لس آنجلس
قبرستان L.A.'s Hollywood Forever شبیه فیلم های نوار به نظر می رسد.
کری بابل راهنمای تورهای تاریخی هالیوود ملبس به جامه بلند زنانه مخصوص مهمانی عصر با عینک تیره درحالیکه یک چتر آفتابی با نوار قیطانی مشکی را با خود حمل می کند مهمان ها را برای گردش در قبرستان راهنمایی می کند. او داستان هایی از افراد مشهوری که اینجا ساکنند را تعریف می کند مثل کارگردان سیسیل بی دمیل، زن خون  آشام ترسناک دهه 50 و راکر جانی رومون.


پاریس

نگهبانان قبرستان Cimetière du Père-Lachaise در پاریس جایی که طرفداران تعداد زیادی از چهره های مشهور دفن شده اند مسافت های زیادی را راه می روند تا احترام آنها را به جا آورند.
اسکار وایلد نویسنده ایرلندی بی شک از پیدا کردن معبد شبیه ابوالهول در  قبرستان خرسند بوده، معبدی که با صدها اثر رژلب طرفداران مشتاق پوشیده شده است (البته نگهبانان کمتر خوشحالند چون اثر چربی باعث خراب شدن معبد می شود). گشت و گذارهای زیادی اعم از توقف کوتاه در محوطه دیوار کشیده شده 109 آکری در شمالی ترین گوشه پاریس در برنامه های سفری قرار داده شده، اما این ارزش گرفتن یک نقشه خود راهنما از اداره محافظت و خرج کردن یک روز برای پیدا کردن قبرهای مشهور از جیم مورسیون تا چاپین را دارد. که درمیان مسیرهای سنگفرش شده و فضاهای وسیع پوشیده از چمن پنهان شده اند. یادتان باشد یک وعده غذا بردارید- باوجود صداهای ترسناک زیادی که شنیده می شود پاریسی ها دوست دارند درون قبرستان به پیک نیک بروند چون اینجا یکی از بزرگ ترین فضای سبز این شهر است.


ساوانا
قبرستان Bonaventure در ساوانا بهترین مکان شناخته شده برای فیلم نیمه شب در باغ خیر و شر است. 
اگر قبرستان ها توسط طراحان دقیق خلق شده باشند، شبیه قبرستان Bonaventure خواهند شد، جایی که دخمه های پوشیده از پیچک با طراحی استادانه توسط مجسمه های که گویی زنده  اند محافظت می شود، و مقبره ها با شیشه کاری منقوش تزئین شده اند، تمام اینها در کنار درختان بلوط باتلاقی و باغ های شکوفه دار یک مزرعه قرن هجدهمی روی یک سراشیبی که مشرف به رودخانه ولمینگتون است.
محبوبیت این قبرستان خوش منظره بعد از فیلم نیمه شب در باغ خیر و شر بیشتر شد، و تعداد زیادی تور را به سوی قبرستان 100 آکری هدایت می کنند، اگرچه شما جذابیت هایی را در گوشه های پنهان زیادی از دست خواهید داد. درعوض دنبال یک تور با راهنما از اجتماع تاریخی Bonaventure باشید که در مرکز توریست ها تنها آخر هفته ها در دسترس است.


بالتیمور

بالتیمور استراحتگاه نهایی ادگار آلن پو است مثل اینکه داستان های او از دل این مکان برخاسته است.
مقبره نویسنده داستان های ترسناک ادگار آلن پو بیشتر بازدید کننده ها را به این قبرستان قرن هجدهمی می کشاند، اما کمی نزدیک به قبرستان وست مینستر نگاه کنید و صحنه ای را خواهید یافت که یکی از داستان های وهم آور او از آن بیرون کشیده شده. سه سال بعد از مرگ پو تعداد زیادی از قبرستان صاف شده تا فضا برای ساخت یک کلیسای گوتیک باز شود که روی پایه های آجری بلند ساخته شد و روی قبرها به صورت هلالی درآمد. امروزه تورهای منطقه شامل بازدیدی از سرداب های ترسناک می شود که حالا زیر سطح پایینی کلیسا پنهان شده است.


بوینس آیرس

محل دفن Eva Perón در قبرستان ترسناکی در بوینس آیرس قرار دارد.
یک در سیاه بدیمن، تزئین شده با مجسه زن جوان محزونی که از مرمر تراشیده شده، به یک اتاق وسیع منتهی می شود جاییکه یک قبر تک با یک گل رز حجاری شده مزین شده است. این تنها یکی از تعداد زیاد مقبره های قبرستان Recoleta است. در اینجا توسط ثروتمند ترین خانواده های بوینس آیرس در طول 200 سال قبرها با مجسمه های آن دنیایی تزئین شده اند.
گردش در قبرستان تنها با شنیدن داستان های  بی شمار از 6000 معبد اضافی Recoleta، اهرام ها و قلعه ها بهتر می شود.- در یکی داستان ها گفته شده معبد زردار برای تخفیف دادن گناه خانواده ای بنا شده که زن جوانی که به کما رفته بود را زنده دفن کردند. در این نزدیکی قبر Eva Perón را نیز خواهید یافت؛ او از زمانی که رقیبان سیاسی جسدش را دزدیدند برای احتیاط زیر 27 فوت از فولاد و سیمان دفن شده است.


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ربک موزیک در تاریخ 1394/02/20 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

دانلود رايگان فيلم و سريال و موسيقي و موزيک ويدو
در ربک موزيک
www.rebecmusic.ir

****-----*****
برنامه آندرويد ربک موزيک
دانلود آخرين هاي موسيقي و فيلم سريال بصورت رايگان
www.rebecmusic.ir/app

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط يک مرد در تاریخ 1393/08/25 و 16:52 دقیقه ارسال شده است

اگر تنها ترين تنها شوم باز هم خدا هست او جبران همه نداشته هاي من است ...

****

پيش من هم بياين خوشحال ميشم


این نظر توسط يک مرد در تاریخ 1393/08/25 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

اگر تنها ترين تنها شوم باز هم خدا هست او جبران همه نداشته هاي من است ...

****

پيش من هم بياين خوشحال ميشم



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت ما چقدر ترسناک است؟
    سایت ها

    شعر/geryekingilshaghayegh.rozblog.com

    ریاضی هفتم و هشتم/َfalahiriazi.blogfa.com

    اخبار ورزشی/varzesh3.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 87
  • بازدید کلی : 3,234